lördag 23 maj 2009

hahahahahaha, jag har en person som följer min blogg


Hahahahaha! Jag är sorglig! I alla fall glömde jag att berätta vad som hände härom dagen! I torsdags var vi ute och det blev ganska sent. När min käre vän Patricia precis hade åkt ifrån mig på Odenplan så skulle jag gå ner i tunnelbanan och åka hem. Jag fick panik när jag insåg att det inte var något fel på glasdörrarna, utan att det var STÄNGT i tunnelbanan! Så, jag försökte kolla upp om det fanns någon buss man kunde ta till någonstans i Bromma, för en liten bit var ju inte så farligt att gå... Men icke. Jag grävde i väskan efter mobilen, tänkte att jag kanske kunde sova hos någon... Men den var urladdad. Jag fick inte liv i den. Så jag beslöt mig för att gå och titta efter bussar på vägen. När jag kom till Fridhemsplan var polisen där och en massa snubbar blev gripna. Det låg glassplitter överallt och det luktade öl. jag fick total panik men fortsatte att gå. Under hela vägen tänkte jag när folk gick förbi att "du ska fan inte våldta mig när jag har kommit såhär långt!!!!" Och det gjorde dem inte heller. Så jag promenerade hela vägen från Odenplan till Bromma. Kul. KUL! I alla fall, jag langar fetaste bilderna på Setareh!!!




2 kommentarer: