måndag 18 maj 2009

I'm nature's mosquito

HEJHEJHEJHEJHEJHEJ!!!!
Förlåt, jag har varit såååååååååååå seg på senaste tiden! Men nu är det värsta i skolan väck och jag är överlycklig! Jag sitter här, hög på den kommande sommaren, Jonathan Richman, Håkan Hellström och lyckliga tankar! WIEEEEEE! Idag har jag i alla fall varit på Forsmark kärnkraftverk. De snackade massa och vi fick god lunch och jag tog sönder deras servetthållare för jag tycker inte om kärnavfall (ehrm, det VAR planerat).

Sedan kom jag hem efter en mysig bussfärd till mitt rum (som äntligen har dörr igen efter att jag tagit sönder även den!) Och möttes av mina skor som jag ska ha på balen och en död mus på mitt golv. MUUUUMMSSSSSZZZ! Jag skrek och Håkan tog upp den. Stället där den låg kommer att förbli en orörd zon i mitt rum ett tag framöver. Må den vila i frid (jävla katter!!!! Ni har ju till och med börjat få massa tonfisk!). Så, när jag hade begrundat den döda musen och mina skor sov jag och åt och sedan drog jag på Lisas teaterpjäs. Det var SKIIIITBRA! Och man blev fedt peppad! DU ÄR SÅ DUKTIG! NI ÄR SÅ DUKTIGA!!! :D :D :D Dessutom fick jag en apgod kaka! ^^

På vägen hem pratade några killar med mig på tunnelbanan på något random språk och high-fiveade. Jag garvade. Sedan vid stationen såg jag en bil som körde in mot trottoaren. En kille hoppade ut och öppnade bakluckan varpå hans kompis glatt hoppade ut därifrån. Hahahahaha! Jag älskar världen ibland. Eftersom min kamera har slut på batterier pallar jag inte ladda den och lägga upp nya bilder, så ni får en gammal! Imorgon är det bal, och jag är så jäääävla peppad! Puss på't. Nu ska jag lyssna lite mer på musik och läsa, så god jul på er! Hoppas ni får något fint!

ps. JAG ÄLSKAR ALEXANDER RYBAK!!! <3>


[IMG_5016.JPG]


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar