fredag 12 juni 2009

Allting börjar hemifrån

Tjenare!
I tisdags slutade jag i skolan. Jag gick alltså ut grundskolan! Så hiiiimla underbart! Jag är så glad så att jag bara vill skrika! Sedan dess har jag gjort en massa härliga saker. Umgåtts med kompisar och haft apkul! Idag var jag och Estelle och tog hål i örat enligt bilden ovan. Najs som faen! Sedan stack hon, jag och Melina hem till Estelle och hon lagade apgod mat till oss! Tack Estelle! Efter det träffade vi Settizgummzan, men jag kunde inte vara med dem så länge, för jag var tvungen att åla mig hem och packa! Jag ska nämligen åka till USA imorgon! WOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO! Jag kommer hem igen nästa söndag. Nu ska jag dra och checka packningen en sista gång, och sedan ska jag sova, för vi ska upp typ fem imorgon bitti! HARE BRAAAAA!!!
ps. Btw så såg jag Grey's anatomy säsongsavslutningen igår. Det var ett jättesorgligt, jättegenomtänkt, och jättebra avsnitt! Se det!


Puss å krammmm!!!!

2 kommentarer:

  1. HEJ Moa! Jag kollar knappt i min blogg, så jag såg nu vad du har skrivit om mina kort du hittat! Vad snällt av dig som kollade upp min blogg och allt!! Jag har nu ändå köpt ett nytt SLkort och friskis-kortet är ändå gammalt, men tack ändå. Det som bekymrade mig mest när jag märkte att jag tappat korten var att jag också hade mina nyuttagna 800kr där..du har möjligen inte sett en skymt av dem?!
    /Elina

    SvaraRadera
  2. HAHA var så god frun. Hoppas maten smakde ÄLSKAR DIG. :D

    SvaraRadera