söndag 4 oktober 2009

Alltså... Förlåt

Ojdå, det var liksom ett tag sedan det hände något på den här bloggen! Men det ska genast åtgärdas! Vad har hänt? Jag har träffat en massa massa människor och haft jättejättekul och ja herregud jag vet faktiskt inte!
Men jag vet att jag har varit sjuk nu i typ tre veckor och jag hoppas att jag är på bättringsvägen! Och igår träffade jag Sam, Bille, Patro, Hugo och Sofia och de är mäkta gulliga. Jag köpte ett par snygga manchesterbyxor, lila från monki, och jag såg män som hatar kvinnor på kvällen. Har läst den och är för närvarande på sista milleniumboken (läs.) och jag blev lite chockad över hur mycket de har ändrat i filmen! Vet inte riktigt vad jag tycker... Måste smälta't!

Aja, idag är det i alla fall nya tag! Jag har gjort äppelchips med mor min och nu ska jag ta och äta lunch innan vi drar iväg med la familia och Freja på killinggänget som går på dramaten! Pepp! Här kommer lite bilder från min skogspromenix! Pussar!




3 kommentarer:

  1. En som har läst hp-böckerna nån gång...5 oktober 2009 kl. 12:36

    YAY!!! En kommentar!!! Ich bin extremely happy.
    Nu vill jag se dig in person också.

    KRAAAM

    SvaraRadera
  2. SAKNA BBAJS ! pussssssssssssssssssssssssssssssss

    SvaraRadera
  3. Moamulltoa!
    Jag saknar dig ditt embryo. Vi ska träffas på torsdag kl. 15:30, på valfritt ställe. Det lutar åt något café. Vi ska äta där. Jag messar dig imorgon då jag har bestämt mig vart vi ska vara.
    Ja, så blir det! PUZZ!!!!!!!!!!!!11!

    SvaraRadera