onsdag 22 juli 2009

Du var solskenet

Jaaa solen är här och tittar in!
Idag är jag jätteglad och wäwäwä!!! 
Jag och far ska snart dra å träna. Jag ska köra intervallträning på löpbandet och lite sånt.
Såg nyss på Ellen Degeneres show som bl.a. gästades av Taylor Swift. Hon är faktiskt bra! Jag och Caroline har upptäckt att vi är mycket mer toleranta med musik nu. När vi var hemma hos henne så dansade vi till Måns Zelmerlöf. Det bevisar ganska mycket ^^.

Imorse gjorde jag en omelett som blev god trots att den såg ut som ett överkört djur. 
Jag vill hälsa till Sara som har armbågsproblem och till alla andra sköningar som är hemma i staden eller på landet eller i andra konstiga länder osv. Puss på er alla, vi får ses snart!

4 kommentarer:

  1. JAG HÄLSAR TILL DIG MED MIN ARMBÅGE HEJ HEJ VIFTAR DEN.
    nej men seriöst, den är fedt sexig och saknar dig, pusspuss

    SvaraRadera
  2. åh du ska få se den med mig flera gångerom. men jag skippar nog moderkakan, men kör hårt du!
    sniglar är mest sexigaste ljudet.

    SvaraRadera