tisdag 14 april 2009

Because the night belongs to us

Åh, vad fint allt är. Vädret, vännerna, allt allt allt.
Jag blir alldeles sådär jättelycklig av att bara tänka på det.
Och nätterna, dem är inte alls skrämmande längre, dem är våra.
Så, nu har jag fyllt min "livet-är-fantastiskt"-kvot för idag!

Igår sov jag hos kusinen min. Vi lagade tom yum soppa (som verkligen är yumyum) och tittade på mumien 3. Storslagen film, må jag säga! Haha, den var verkligen värre än vi hade förväntat oss! Och plötsligt blev en kille en drake helt random! Kändes som en rätt förvirrad film, de hade liksom inte tänkt efter. Men then again, vem gör det?! Det var i alla fall mysigt att vara med Fanny!

Idag har jag tagit livmodershalscancer-vaccin. Det gjorde faktiskt inte ont alls! WOHO! Så jag ska dit i juli nästa gång och ta den andra! Sedan gick träffade jag Setareh, My och Lovisa. Vi åt kakor med nutella och små chokladrör hemma hos My och tittade på Austin Powers. HAHA! Jag är ett stort fan <3>

För övrigt har jag läst ut Doktor glas, som jag varmt rekommenderar er att inte läsa. Fast den var inte så dålig egentligen. Det är bara det att det mesta som man tvingas läsa blir lite småtrist sådär.

Kusin Fanny har visat mig serien supernatural, och nu kan jag inte sluta titta! Det är så snigligt bra, så jag vet inte vad jag ska göra! Damn you, Fanny! Ni borde titta på't! Det är såhär *visa med armarna* bra!

Avslutningsvis skänker jag er denna vackra bild på Estelle och Setareh;

Ni är väldigt bra, och det är alla andra tjompisar också!

Puss å kram på er!


1 kommentar:

  1. mohahahahaha, har värvat en till till (ääh) supernatural!
    himlarns, jag e en begåvning. Fast det kan ha nåt att göra med att serien är bra... det hjälper iallafall. Lite. Det är nog mest min charm.

    Men det va helt underbart att ses iallafall, trots mumien som inte va nån mumie som en blev en drake. Lämnade tillbaks filmen idag, trots att jag får ha den en vecka. Men jag kände inte för att sitta ensam o se den underbara filmen igen, den kräver sällskap så att nån annan kan uppskatta den lika mycket som vi gjorde.

    Ha så skoj med att försöka att inte titta på spn!

    KRAAAAAAAAAAAM Fanny

    SvaraRadera