måndag 6 april 2009

Tjenare folks!

Jag är för närvarande hos min far och det är trevligt trevligt och solskenet har letat sig hit också! Har inga bilder att lägga ut så det blir bara text! Underbart med våren tycker jag, är totalt överlycklig över att den har valt att äntligen komma! :D Fräknarna har börjat poppa fram och det är så varmt att man kan ha aptunna jackor (och det är RIKTIGT tunnt!). När jag kom till far sade han att hans kompisar hade lämnnat lite grejer här och att dem hade lämnat en grej till mig. "Så gå upp till övervåningen och titta under byrån". OCH DÄR LÅG DET EN BANJO!!!!!!! JAG HAR EN BANJO! Så den ska jag rusta upp lite och sådär, den saknar en sträng och tre knoppar, och sedan ska jag lära mig spela!!! YEAAAH! TACK NICKE! Nu ska vi snart gå på promenad och handla lite och sådär, så puss å kram!

1 kommentar:

  1. Meh en BANJO! HARCORE MOA!!! :D Kalas! nu äre party dax!!!

    Ring mig snart we need to talk :) puss

    SvaraRadera