torsdag 16 april 2009

Shrimp

Tjaosjooamksn!
Totalt failure idag! När jag kom hem från skolan var jag så trött att jag somnade, och sedan hann jag inte till gitarren. Ingen gitarr den här veckan heller, då... Jag är så fruktansvärt smidig av mig på alla sätt och vis! Min gitarrlärare skickade följande sms som svar på mitt "hejförlåtjagkanintekommaförjagärlitedumihuvudet"-sms;¨

Han kan inte ens ana mina onda planer!

Nog om det! Jag har ÄNTLIGEN fått min fina virkade fluga som jag ska ha på balen ^^ checka out;


(Jag vet att ni gillar den snygga blixt-bilden!)

Så, imorgon är det fredag. Halleluja säger jag bara! Jag ska grilla (även fast det kommer att regna xD) med tjompisarna, och resten av helgen ska jag ta mig i kragen och börja jobba lite med alla skolarbeten. Jag ska fixa mitt hus till tekniken, plugga kemi, jobba på svenskaarbetet och börja skriva en text om Argentina på spanska. Så det så! Btw, Jag har ett par örhängen hemma hos mig sedan några dagar tillbaka, någon som känner igen dem? Jag tror att det är Carolines?


Puss å kram på er!

1 kommentar: