måndag 13 april 2009

Kaffe och kaka

Tjoho tjikadolido!

De senaste dagarna har varit superba! Inget nämnt om balen ser jag här! Det var oförskämt roligt! Jag vill passa på att tacka alla jag dansade med! Ni vet vilka ni är (hoppas jag).


Sedan har lite annat hänt också. Har haft massa sköningar här hemma och svullat godis.


Igår var jag i vitabergsparken och träffade härligt folk! WOHO! Så... Idag? Kanske ska hem till kusin och laga mat (xD) och se på film! Innan dess är det väl lite plugg som ligger och väntar i en påse... Jag vågar knappt se på den! Jag har i alla fall skrivit en del av novellen till etikhäftet och NÄSTAN läst klart doktor Glas. Om jag hinner ska jag träna också.


Jag ger er en bild på Håkan-kön konserten våren -08 på Arenan <3



Jag lyssnar på Håkan! Det här är så förra våren/sommaren! http://www.youtube.com/watch?v=6Y92-NFRXIc Usch, vad fint!

Puss å kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar